Thursday, November 20, 2008

The Amazing Race Asia 3 (Season Finale)

owh yeah..rancangan yg aku xpernah nk miss en..tiap2 kamis pkul 9 msti tercongok dpn tb semata2 nk tgk allan wu(wahh..bkn kau la eceli)malaysia team of kos!~dan semalam menyaksikan hong kong team dpt usd 100000.memang patut dorg menang sb dorg xsasarkan akn menang dlm pertandingan ni.auwwwwwwwww!aku paling xsuka geoff n tisha..selfish gler.aahh nyampah sey.menci i taw!btw,malaysia team which is ida nerina & tania khan memang patut dipuji sb spnjg pertandingan ni.dorg kelihatan sgt2 bersemangat n senantiasa senyum eventho cabaran tu memang tak terpikul(ape yg nk dipikul?)hahaha.bengang aw x.smlm time kt ah dptkn kunci tu.dorg tersekat.tayar lak terjerlus dlm pasir kt gurun tuh.siann..tp atas jasa baik penduduk oman dorg dpt bergerak semula(oyehhh..time ni aku xley dok diam la kn nk tgk dorg dpt 1st place!)tp yg malangnye ble dah sampai airport flight sume dah xde.biadab sungguh peserta hong kong dan pasangan pacaran tu tinggalkn ida&tania.nk ku hempuk2 muke sekor2..bozoh!aku xtaw la kt bahagian ticketting tu menyebabkn ida&tania xdpt flight wey(hopeless la daku dikala ini).mereka disana seolah2 xmengerti bahawa ida&tania harus segera smpai..tapi lpas ida dok pujuk2 penyelia tu..at last!dpt gak flight.malangnya dorg terpaksa nek flight ke singapore n then dr singapore br dpt ke phuket(destinasi terakhir dlm pertandingan mengelilingi dunia).my god...ida&tania 4sure dah xdpt nk kekalkan 1st place dorg kan?aku pon agak2 nk beralih arah kpd peserta hong kong.hahahaha(jgn mrh ida)i supposed to.xnk geoff n tisha menang!walaupun mereka dikenakan penalti 4 jam tp dorg bijak taw x..ada strategi nk menang.siapa sangka kan?pasukan yg dlu bkn febret scr rasmi nya ditabalkan sbg pemenang The Amazing Race Asia 3.aku agak berpuas hati sb tiap2 taun mesti ade wakil malaysia dlm pertandingan ini.kalu musim pertama melihatkan joe jer/zabrina.musim kedua vanessa/laura(xpasti yg aku taw adik vince) dan musim ketiga of kos la...ida&tania.ahahahaha..semoga si kacak Allan Wu jd hos lg taun depan.xnk hos lain ok!!


TAHNIAH IDA&TANIA.
bonad sgt bangga.hahahaha

-sekian-

No comments: