Friday, November 21, 2008

Ekonomi FAILED!

DAMN!result exam end of year yg sgt teruk dan aku amat akuinya.


sebab..sebab..aku main2!terlampau memikirkan sesuatu yg xpasti dan aku amat sesalinya.owh god.forgive me.. ;((
bg org lain 3prinsipal tu dah kira ok.tapi aku nk 4prinsipal!dah kalah dgn sumone.bengang betul lah kan?xpe2..taun depan aku speed baek punyaaa..
tapi seperti yg aku jangka EKONOMI aku failed!paper mikro&makro hancur..
ni la akibat sbb dgr sgt ckp org.dah tersilap langkah.barangkali aku patut beralih arah kepada PENGAJIAN PERNIAGAAN.yea..sememangnya aku akan drop ekonomi dan ambil risiko utk paper p.p(org lain jgn nk down2 kan aku ye?cermin diri dlu!)aku xnk dgr ckp org dah.muktamad PENGAJIAN PERNIAGAAN.yg pastinya cuti ni aku dah cover subjek lower six sket.aku ada matlamat.i'll try my best 2 achieve it.i'll do my best.insyaallah~




p/s=ian,i need ur support this time.help me karib!i need u like hell 4 this subject
(jika anda terbaca titipan ini sila bantu saya)
;))

3 comments:

ian-xyme said...

ye ye insyalallah :)

fikri FAUZI said...

oit..
biai betu l truk gile ke?
tu la kau..
ish3..
tape3..
buleh buat lagi..

Unknown said...

sorry 4 that..