Sunday, November 23, 2008

great day!

pagi2 abah sudah kejut.dlm enamlimamenet.aku xdlah ngntuk sgt.trus iron baju kurung mak.pas2 dok pilih2 tudung..aku pilih tudung hijau tua.dah siap iron lah kan.mandi2 suma..aku plg lmbt siap.nk pki eyeshadownye,maskara lg(ehemehem..suda maju pndi mekap beb)pas2..tudung tu wt hal lak..siyal sungguh..xpasl2 kne marah ngn abah..aku bengang btol.tukar plan pki tudung itam plak..geramnye aku!





******************************************************************************



kami menuju ke pelita cafe manjamu selera..aku ordernasi lemak lauk rendang..febret maaa.dah siap2 mkn sume..gerak nk g muar.pakngah punye adik ipar mau kawen..smgt lah ni.nk g.abah lak wat al.xtaw jalan.mak dah beron ngn org tua tu..last2 cik leman bgtaw..hehehe..naseb xgado org2 tua tu dlm kereta..wey..wa ckp lu jauhnye nk g muar.aku ingt betul2 muar.rupanya nk dekat labis/bukit kepong/bukit gambir tu.aiseyman..dah cun2 tp dok dlm kereta jek.hehehehe.ktorg tggu cik leman kt SHELL.sambil itu cik leman menopap minyak kereta wiranya yg slalu berjasa murni.hakhakhakhak!lalu kami sampai ke kediaman org yg gatai nk bernikah..hahaha.sampai2 kami melantak..sungguh xsenonoh bapakku..ntah pinggan ke berapa dia makan..aku sbg anak hanya mampu pasrah atas kejadian tersebut.aku mkn ciput je.almaklumlah menjaga bentuk tubuh kerana mahu kekal MENGGIURKAN.wakakakakaka!





***************************************************************************







wey plis la...ade kugiran bai...tgelak2 aku dengan zati..pakcik2 ni dah tua pon nk jugak pamer suara..bingit telinga..hahaha.bajet nyanyi lagu 60an lah..deymmmmmmmmmmm!hahaha.zati dah gelak cm siyal sblh aku.hakhak!ade pakcik ni tua dah..umo nk dekat 70 smthg la..nyanyi jugok wey..pergh tajuk lagu dia...SITI PAYUNG ye rakanrakan!~siti payung.hahaha.aku dah gelak bagai nak rak time tu.dgn xde gigi nye.pakcik..minta ampun dan maaf kerana mempersendakan pakcik menyanyikan lagu2 sebegitu rupa.hahahaha!







*****************************************************************************











xmampu duduk lame2 kt situ..berpeluh2 seksi aku..ghcjhscjscuaebcnds!hahahaha.mak mahu ke bandar melaka!yes..berjalan la lagi..ayahanda hanya mengangguk2kan kepala tanda setuju.konong2 mak nk bwk izzudin la.hahahaha.ok dah..perjalanan yg agak lama juga mau sampai ke destinasi.oyeh!aku membuta dlm kereta.tdo tanpa sedar ape yg terjadi di sekeliling.hakhak..yes!kami sampai ke dataran pahlawan..abah memakingkan kereta.senget-benget..aiseyyy..mak kate selambe!hakhak!sesuatu menarik perhatian kami sekeluarga..iaitu MENARA TAMING SARI yg berketinggian 80m.wa ckp lu..gayat sial!tp ok la.aku dapat lihat keindahan kota melaka dgr penuh stim(stim tu ape eh??)ok dah shadap.tiket berharga rm10 kepada mereka yg sudah baligh.manakala rm5 kpd mereka yg pre-menstrual.abah xnaik sbb g solat.terlepas.dia hanya mampu ternganga dr bawah melihat adegan2 manja/seksi dr isteri tercinta dan anak2 tersayang.hakhak...dlm 10menet la beronggeng atas tu..aku merakam sesi itu.ada jugak gambar2 yg xberapa menarik yg telah aku snap..nantikan!

















******************************************************************************











ah penat..penattt...kami mahu pulang..aku dah xtahan.dgn heels n berbaju kurung.agak terbatas pergerakanku..lantak pi..aku mau nek kereta n tdo sat pon jadila..pejamcelikpejamcelik kami tiba di taman dahlia iaitu di rumah bernombor 17.yabedabedu..nk mandi!!


babai!
(minta maaf sekiranya tatabahasa agak tak berbahasa dan tersalah ejaan yg memang disengajakan)


sekian~

No comments: